خواندنی ها, گوناگون

۳ ویژگی مهم که در آخرین به‌روزرسانی گوگل مپ در دسترس قرار گرفته است

سه ویژگی مهم گوگل مپ که می‌تواند هرگونه نگرانی سفر شما را در تابستان امسال – چه در خانه و چه در خارج از کشور – برطرف کنند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 18044
یکشنبه 10 تیر 1403 - 15:55

این ۳ ویژگی به شرح زیر است.

مسیریابی در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار

فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار بزرگ – چه در خاک داخلی و چه در خارج – می‌توانند کابوس‌آور باشند مخصوصا هنگامی که با آن‌ها آشنا نیستید. خوشبختانه، اگر نیاز دارید به سرعت یک فروشگاه در فرودگاه یا حتی مرکز خرید را پیدا کنید، گوگل مپ می‌تواند کمک کند.

این اپلیکیشن دارای یک تب دایرکتوری برای تمامی فرودگاه‌ها، مراکز خرید و ایستگاه‌های حمل‌ونقل است. این می‌تواند واقعاً مفید باشد به خصوص وقتی که برای رسیدن به قطار بعدی عجله دارید اما باید یک نوشیدنی یا سوغاتی نیز بخرید. درواقع این تب به شما ساعت کاری هر فروشگاه، رستوران و پارکینگ و طبقه‌ای که در آن قرار دارند را می‌گوید.

اجتناب از جمعیت

جمعیت می‌تواند واقعاً تجربه سفر به نقاط توریستی کلاسیک را خراب کند – به‌ویژه اگر شما یک فرد درون‌گرا باشید. برای دیدن میزان شلوغی یک منطقه قبل از رفتن، ابزار شلوغی گوگل مپ را بررسی کنید.

وقتی که یک مکان را جستجو می‌کنید – چه یک نقطه شنا در طبیعت یا بیگ بنگ – باید نموداری ببینید که نشان می‌دهد در حال حاضر آن جا چقدر شلوغ است.

در برخی مناطق، اطلاعات جمعیت به‌ طور خودکار روی نقشه ظاهر می‌شود، بنابراین نیازی نیست که به‌ طور خاص یک مکان را جستجو کنید.

گوگل مپ ممکن است چیزی شبیه «منطقه شلوغ» بگوید و وقتی برای جزئیات بیشتر کلیک می‌کنید، ممکن است بگوید «تا حد ممکن شلوغ» یا «نه چندان شلوغ».

ایستگاه‌های متعدد

اگر این تابستان در حال سفر جاده‌ای هستید، این ویژگی‌های گوگل مپ را باید بدانید. می‌توانید چندین توقف بین مقصد شروع و پایان خود تنظیم کنید و طبق آن می‌توانید ایستگاه‌های استراحت و پمپ بنزین‌ها را در مسیر برنامه‌ریزی کنید.

برای انجام این کار، مقصد نهایی خود را در گوگل مپ وارد کنید، سپس منوی سه‌نقطه در گوشه بالا سمت راست را بزنید و افزودن توقف را انتخاب کنید.

از آنجا، می‌توانید هر تعداد توقف که می‌خواهید اضافه کنید و آن‌ها را به ترتیب مرتب کنید.

منبع: کاماپرس

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *