خواندنی ها, گوناگون

از دوچرخه هوشمند T1 Pro رونمایی شد

استارت‌آپ Tarran به تازگی از دوچرخۀ باری مدل T1 Pro خود رونمایی کرد. این ابزار کارآمد دارای ویژگی‌های هوشمندی است و به حمل بار آسان کمک می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 19160
سه شنبه 19 تیر 1403 - 10:13

استارتاپ Tarran در Eurobike 2024 فرانکفورت آلمان، این هفته از دوچرخۀ باری T1 Pro رونمایی کرد، که دارای بخش باری به نام Dynamic Dualdrive است. این دوچرخه دارای موتور و سیستم تعلیق خاص می‌باشد و به طور خودکار برای جلوگیری از واژگونی هنگام ترمزگیری در راستای غلتیدن در سرعت‌های پایین‌تر طراحی شده است.

این سیستم با سطوح ناهموار سازگار می‌باشد و می‌تواند به صورت دستی نیز فعال شود و برای سهولت در پارک کردن به عنوان یک پایه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دوچرخۀ باری دارای یک فریم آلومینیومی مونوکوک است، که یک چنگال تعلیق به اضافۀ یک شوک بین فضای باری و چرخ عقب برای صاف کردن دست‌اندازها در طول مسیر دارد و از یک قفسۀ عقب سازگار برای ذخیره‌سازی اضافی یا صندلی سرنشین بهره می‌برد.

موتور محرکۀ اختصاصی ۱۰۰ نیوتن متری (۷۳.۷ پوند فوت) با سنسورهای سرعت است، که با درایو تسمه کربن CDX Gates و تعمیر و نگهداری کم و هاب تعویض دنده‌های سنگین Enviolo ترکیب شده است. هیچ اشاره‌ای به حداکثر سرعت PAS نشده، اگرچه به احتمال زیاد ۲۵ کیلومتر در ساعت سرعت خواهد داشت که مطابق با مقررات اروپایی برای دوچرخه‌ها می‌باشد.

یک بسته باتری ۱.۵ کیلووات ساعتی متشکل از دو واحد در زیر جعبۀ محموله به عنوان یک اقدام ضد سرقت پنهان شده و گزارش شده است که یک دوچرخۀ الکتریکی باری با بُرد حرکتی ۲۰۰ کیلومتری محسوب می‌شود.

یک صفحه نمایش رنگی ۵.۲ اینچی دارد که به عنوان یک مرکز کنترل است و با یک برنامۀ همراه و دکمه‌های فرمان کار می‌کند. این سیستم عامل خود شرکت را اجرا خواهد کرد و دارای پردازندۀ چهار هسته‌ای است و شامل بلوتوث و وای‌فای می‌شود، همچنین داده‌های کلیدی سفر را به همراه ناوبری نشان می‌دهد.

این شرکت در نظر دارد دوچرخۀ T1 Pro را در اواخر سال عرضه کند و وعده داده است که در بازارهای مختلفی به فروش برسد.

منبع: تکناک

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *