گوناگون, ورزشی

ترس رئال از تصمیم ناگهانی این فوق ستاره! | تونی کروس در اوج خداحافظی می‌کند؟

این ستاره آلمانی در دیدار این هفته برابر منچسترسیتی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 9867
شنبه 18 فروردین 1403 - 14:26

این ستاره آلمانی در دیدار این هفته برابر منچسترسیتی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای چهلمین بار در ترکیب رئال مادرید به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند به تیمش برای صعود به جمع چهار تیم برتر این مسابقات کمک کند.

او این فرصت را خواهد داشت که تا پایان فصل به میانگین تعداد بازی‌هایی که در سال‌های قبل به عنوان بازیکن رئال انجام داده (۴۶ بازی) برسد، چرا که تیم کارلو آنچلوتی حداقل ۱۰ بازی دیگر در این فصل در پیش خواهد داشت که احتمال حضور کروس در آنها زیاد است.

این موضوعی است که اهمیت بسیاری در تصمیم کروس برای فصل آینده و امضای قرارداد جدید دارد.  تعداد بازی‌های او از ۴۲ بازی که کمترین آمارش در رئال در فصل ۲۱-۲۰۲۰ بود عبور خواهد کرد اما مطمئنا به ۵۵ بازی که در فصل ۱۵-۲۰۱۴ انجام داد و بالاترین آمارش بود نمی‌رسد.

دقایق و تعداد بازی‌های کروس در رئال

۱. ۲۰۲۳-۲۴: ۳۹ بازی – ۲۵۴۸ دقیقه
۲. ۲۰۲۲-۲۳: ۵۲ بازی – ۳۸۱۳ دقیقه
۳. ۲۰۲۱-۲۰۲۲: ۴۵ بازی – ۳۳۹۷ دقیقه
۴. ۲۰۲۰-۲۱: ۴۲ بازی – ۳۱۹۳ دقیقه
۵. ۲۰۱۹-۲۰: ۴۵ بازی – ۳۵۶۹ دقیقه
۶. ۲۰۱۸-۱۹: ۴۳ بازی – ۳۴۳۱ دقیقه
۷. ۲۰۱۷-۱۸: ۴۳ بازی – ۳۵۷۰ دقیقه
۸. ۲۰۱۶-۱۷: ۴۸ بازی – ۴۱۷۰ دقیقه
۹. ۲۰۱۵-۱۶: ۴۴ بازی – ۳۷۴۲ دقیقه
۱۰: ۲۰۱۴-۲۵: ۵۵ بازی، ۴۶۰۰ دقیقه

کروس همچنین توانست به رکورد ۴۰ بازی که در طول دوران ۱۰ فصل حضورش در رئال مادرید همیشه آن را ثبت کرده بود برسد، موضوعی که باعث شده است بسیاری او را یکی از بهترین خریدهای قرن این باشگاه به حساب بیاورند. خصوصا که او تنها با ۲۵ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و تا به حال در ۴۵۶ بازی و ۵۴۸۲۴ دقیقه برای آنها به میدان رفته است.

این بازیکن در این فصل تا به حال ۳۹ بازی انجام داده و ۲۵۴۸ دقیقه در زمین حضور داشته است. او یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی و چهارمین بازیکن از بین پنج هافبک میانی است که کارلو آنچلوتی بیشتر از آنها استفاده کرده است. همه این آمارها باعث شده است که باشگاه به تمدید دوباره او امیدوار باشد.

او اخیرا در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «رابطه بین باشگاه و من خیلی بیشتر از این خوب است که مشکلی داشته باشیم. فکر می‌کنم هر دو طرف آرام هستند. ما فصل خوبی داشتیم. فکر می‌کنم راه حل مناسبی برای هر دو طرف پیدا خواهیم کرد.»

تنها تهدیدی که هنوز باقی مانده این است که کروس همیشه تمایلش را به این که در اوج از دنیای فوتبال خداحافظی کند نشان داده و برایش مهم است که این کار را پس از یک فصل خوب انجام دهد. رئال مادرید هم این فصل عملکرد خوبی داشته و کروس از دلایل اصلی درخشش این تیم بوده است.

او دوست ندارد اتفاقی که برای مارسلو در آخرین فصل حضورش در رئال رخ داد یا اتفاقی که در حال حاضر برای لوکا مودریچ در حال رخ دادن است را تجربه کند. او می‌خواهد با خاطره‌ای خوش برای همه و اول از همه خودش از رئال جدا شود.

به همین دلیل است که وقتی به سطح بالای بازی او اشاره شد، پاسخی داد که باعث شد همه خشک‌شان بزند: «بنابراین، حالا بهترین زمان برای جدایی است.»

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *