ورزشی

کامبک کهکشانی‌ها | رئال مادرید الکلاسیکو را برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت + ویدیو خلاصه بازی

الکلاسیکوی برگشت این فصل، در شبی خاص و متفاوت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود رئال مادرید خاتمه پیدا

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 12429
دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 - 8:47

الکلاسیکوی برگشت این فصل، در شبی خاص و متفاوت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود رئال مادرید خاتمه پیدا کرد.

ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا به جذاب‌ترین شکل ممکن برگزار شد. در این دیدار پرگل و دیدنی بارسلونا دو بار جلو افتاد اما رئالی‌ها هر دو بار به بازی برگشتند و سپس در وقت‌های اضافه گل سوم را به بارسا زدند تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنند و با ۸۱ امتیاز در یک قدمی قهرمانی لالیگا قرار بگیرند.

بازی هیجان‌انگیز آغاز شد و در دقیقه ۶ ارسال کرنر رافینیا با ضربه سر آندریاس کریستنسن تبدیل به گل نخست بازی برای بارسا شد. دقیقه ۱۸ وینیسیوس جونیور پنالتی‌ای که رئال گرفته بود را تبدیل به گل کرد تا بازی خیلی زود به تساوی کشیده شود. در ادامه این نیمه پرهیجان گلی نداشت و در نهایت تساوی ۱-۱ رقم خورد.

نیمه دوم رئال تیم تهاجمی‌تر بود، اما تیمی که به گل دوم رسید بارسلونا بود. فرار فرمین لوپس در دقیقه ۶۹ با گلزنی این ستاره جوان برای آبی‌اناری‌ها همراه شد. وینیسیوس جونیور که با حرکات ویرانگرش دفاع بارسا را به هم ریخته بود، پاسی به لوکاس واسکس داد که در دقیقه ۷۳ گل تساوی را بار دیگر به ثمر برساند. تیرخلاص را در دقیقه ۱+۹۰ جود بلینگام زد تا باز هم فرشته نجات کهکشانی‌ها شود.

رئال‌مادرید با این برد ۸۱ امتیازی شد تا به قهرمانی زودهنگام نزدیک‌تر شود. بارسلونا هم با ۷۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

 

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *