تست شخصیت شناسی BTS | شبیه کدام شخصیت BTS هستید ؟

گروه BTS در سال 2022 تست شاخص نوع مایرز-بریگز (MBTI) را برای بررسی تیپ شخصیتی MBTI خود انجام دادند. اگر علاقه دارید بدانید که آیا شما تیپ شخصیتی جونگ کوک هستید؟ در این مطلب با ما همراه باشید.
تست شخصیت شناسی BTS | شبیه کدام شخصیت BTS هستید ؟
کد خبر : 8744
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 23:54
175 بازدید

اعضای BTS کیم نام جون (معروف به RM)، مین یون‌گی (معروف به سوگا)، جونگ هو سوک (معروف به جی هوپ)، کیم سوک جین (معروف به جین)، جئون جونگ کوک (معروف به عنوان جونگ کوک یا کوکی)، کیم ته هیونگ (معروف به وی) و پارک جی مین (معروف به جیمین) قبلاً در سال ۲۰۱۷ در آزمون MBTI شرکت کرده بودند تا مشخص شود با کدام یک از ۱۶ شخصیت مناسب هستند.

جالب اینجاست که پنج نفر از اعضای BTS علیرغم اینکه ستاره های بین المللی بودند، نتایج خود را برای شخصیت های درونگرا به دست آوردند. گروه BTS با پنج عضو از تیپ شخصیتی INTP، ISTP، INFJ، INFP پر شده است در حالی که دو نفر از اعضای آنها در سمت برونگرا با تیپ شخصیتی ENFP و ESTP یافت شدند. ما نتایج تست شخصیت مایرز-بریگز که توسط اعضای BTS گرفته شده است را برای شما آورده ایم.

آیا شما علاقه مند هستید که بدانید: شما کدام شخصیت BTS هستید؟ تیپ MBTI کدام اعضای BTS با تیپ شخصیتی شما مطابقت دارد؟ بگذار ببینیم!

تست شخصیت مایرز-بریگز چیست؟

تست شخصیت مایرز-بریگز یک پرسشنامه درون نگر است که برای سنجش پاسخ های روانشناختی یک فرد طراحی شده است تا ارزیابی کند که فرد مذکور چگونه جهان را درک می کند، در اطراف دیگران واکنش نشان می دهد و تصمیم می گیرد. ارزیابی MBTI شما را وادار می کند یک پرسشنامه را پر کنید و با توجه به پاسخ های شما، این آزمون نوع Myer-Briggs شما را مشخص می کند. ۸ شاخص نوع مایرز-بریگز وجود دارد: برونگرا، درونگرا، حس، شهود، تفکر، احساس، قضاوت و ادراک. ۱۶ تیپ شخصیتی MBTI عبارتند از: ISTJ، ISFJ، INFJ، INTJ، ISTP، ISFP، INFP، INTP، ESTP، ESFP، ENFP، ENTP، ESTJ، ESFJ، ENFJ، و ENTJ.

تست شخصیت: شما کدام شخصیت BTS هستید؟

تست شخصیت اعضای BTS نوع MBTI

تیپ شخصیتی ENFP

تست شخصیت: RM BTS شخصیت

RM از گروه BTS در تست MBTI خود شخصیت ENFP را دریافت کرد.

اگر تیپ شخصیتی MBTI شما ENFP است، شما دارای ویژگی های شخصیتی برونگرا، شهودی، احساسی و جستجوگر هستید. شما پرشور، خونگرم، تخیلی، مطمئن، فعال و انعطاف پذیر هستید. شما از ایده ها و اقدامات بزرگی استقبال می کنید که نشان دهنده حسن نیت نسبت به دیگران و القای حس امید است. شما انرژی پر جنب و جوشی دارید، زندگی را با رویکردی خوشبینانه زندگی می کنید و در میان جمعیت برجسته می شوید. شما شخصیتی آزاده، برون گرا، با ذهن باز و دل باز هستید.

افرادی که دارای تیپ های شخصیتی ENFP هستند، دوستانه و صمیمی هستند. زندگی اجتماعی غنی دارند. آنها عاشق ملاقات با افراد جدید و گوش دادن به ایده ها، تجربیات، داستان ها و آخرین اخبار هستند. آنها درون نگر هستند. آنها یک شور و شوق عفونی دارند. انرژی مثبت آنها در افراد جذب می شود. به آنها به عنوان یک رهبر یا گورو نگاه می شود.

در حرفه خود، تیپ شخصیتی ENFP را می توان یافت که به دنبال چالش ها، کمپین های خلاقانه، تفکر خارج از چارچوب و حل مشکلات هستند. آنها معمولاً در زمینه های شغلی کار می کنند که به آنها آزادی عمل می دهد تا روند خود را دنبال کنند.

در روابط، افراد تیپ شخصیتی ENFP معمولاً کسانی هستند که با جریان پیش می روند و کاملاً خودجوش برنامه ریزی می کنند. کنار آمدن با تیپ شخصیتی ENFP با افرادی که برای روتین ارزش قائل هستند دشوار است.

۵ ویژگی کلیدی تیپ شخصیتی ENFP: مشتاق، خلاق، خودانگیخته، سازگار و کاریزماتیک.

نقاط قوت: کنجکاو، فهیم، مشتاق، ارتباطات عالی، جشن، خوش اخلاق.

نقاط ضعف: مردم پسند، بی تمرکز، بی نظم، بیش از حد سازگار، بیش از حد خوش بین، بی قرار

آیا فکر می کنید تیپ شخصیتی ENFP MBTI RM عضو BTS تیپ شخصیتی شماست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

تیپ شخصیتی ESTP

تست شخصیت تیپ شخصیتی BTS MBTI

جیمین از BTS در تست MBTI خود شخصیت ESTP را دریافت کرد.

اگر تیپ شخصیتی MBTI شما ESTP است، شما تیپ شخصیتی برونگرا، مشاهده گر، متفکر و آینده نگر هستید. شما انعطاف پذیر، سخاوتمند، فعال، واقع بین و خودجوش هستید. شما عمل گرا و پرانرژی هستید و دوست دارید در مرکز توجه باشید. شما طنز بی‌پرده و خاکی نشان می‌دهید. شما عملی هستید که ریسک می‌کنید و اشتباهات خود را اصلاح می‌کنید نه اینکه بیکار بنشینید و عبوس شوید.

تیپ های شخصیتی ESTP آنهایی هستند که در لحظه زندگی می کنند و فرصت ها را غنیمت می شمارند. آنها از گرفتن تصمیمات حیاتی نمی ترسند. آن‌ها در زندگی بر اساس اصول و قطب‌نمای اخلاقی خود، حس بیشتری نسبت به انطباق با استانداردهای تعیین‌شده توسط دیگران دارند. در یک گروه، تیپ شخصیتی ESTP احتمال بیشتری دارد که مسیری را که کمتر پیموده شده را طی کند. آنها الهام بخش و مظهر هیجان هستند.

نقاط قوت: جسور، منطقی و عملی، اصیل، ادراکی، مستقیم، اجتماعی

نقاط ضعف: بی احساس، بی حوصله، مستعد خطر، بدون ساختار، ممکن است تصویر بزرگتر را از دست بدهد، سرکش

آیا فکر می کنید تیپ شخصیتی ESTP MBTI جیمین عضو BTS تیپ شخصیتی شماست؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید.

تیپ شخصیتی INTP

 تست شخصیت تیپ های شخصیتی BTS MBTI

جونگ کوک و جین از BTS در آزمون MBTI شخصیت INTP گرفتند.

اگر تیپ شخصیتی MBTI شما INTP است، شما تیپ شخصیتی درونگرا، شهودی، متفکر و آینده نگر هستید. شما منطقی، آرام، سازگار، متمرکز، شکاک، انتقادی و تحلیلی هستید. شما از رویکردی غیر متعارف به جنبه های مختلف زندگی لذت می برید. شما متفکر انعطاف پذیری هستید که تخیلی و کنجکاو هستید. ممکن است متوجه شوید که اغلب در رشته افکارتان گم می شوید. به سختی می‌توانید ذهن خود را ساکت کنید، زیرا لحظه‌ای که از خواب بیدار می‌شوید، ذهن‌تان با سؤالات، بینش‌ها، ایده‌ها و غیره شروع می‌شود. اگرچه شما کاملاً دوستانه هستید و اگر در سطح ذهنی یا عاطفی خاصی با او ارتباط برقرار کنید، می توانید انرژی را با طرف مقابل تطبیق دهید.

تیپ های شخصیتی INTP از تجزیه و تحلیل الگوها، جلسات طوفان فکری و اتاق های پر از افکار غیر متعارف و “چه می شود” لذت می برند. آنها مملو از ایده هستند و این ممکن است گاهی اوقات باعث شود نظرشان را از ایده ای که قبلاً تصمیم گرفته بودند تغییر دهند. توانایی عجیب آنها برای حل یک مشکل پیچیده و چند لایه فقط در چند تیپ شخصیتی یافت می شود. یکی از جذاب ترین چیزهایی که تیپ های شخصیتی INTP از آن لذت می برند، اسرار جهان است.

نقاط قوت: تحلیلی، اصیل، ذهن باز، کنجکاو، عینی

نقاط ضعف: بی ارتباط، بی احساس، ناراضی، بی حوصله، کمال گرا

آیا فکر می کنید تیپ شخصیتی INTP MBTI اعضای BTS جونگ کوک و جین تیپ شخصیتی شماست؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید.

تیپ شخصیتی ISTP

تست شخصیت تیپ های شخصیتی BTS MBTI

Suga از BTS در آزمون MBTI شخصیت ISTP را دریافت کرد.

اگر تیپ شخصیتی MBTI شما ISTP است، شما تیپ شخصیتی درونگرا، مشاهده گر، متفکر و آینده نگر هستید. شما سخاوتمند، انعطاف پذیر، مشاهده گر، تحلیل گر، علت و معلول و کارآمد هستید. شما به دنبال تایید خارجی نیستید. شما بر ذهنیت فردگرایانه خود تکیه می کنید و اهداف را دنبال می کنید. شما سرشار از کنجکاوی هستید و با لمس و بررسی به مسائل نزدیک می شوید. اگرچه شما فردی بسیار خصوصی هستید، اما از به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و گوش دادن به دیگران، به خصوص با کسانی که ارتباط دارید، لذت می برید.

تیپ های شخصیتی ISTP به طور ناگهانی آرام و خودجوش هستند. جرقه های ناگهانی کنجکاوی می تواند منجر به انفجار انرژی تکانشی شود. شما با حس واقع گرایی عملی زندگی می کنید. آنها در پیش بینی احساسات مشکل خاصی دارند. در یک محیط گروهی، تیپ های شخصیتی ISTP به احتمال زیاد یک شوخی بی احساس را بیان می کنند یا به طور ناگهانی برنامه های خود را برای دنبال کردن چیزهای جالب تر تغییر می دهند. آنها آزادی را ترجیح می دهند تا از مرزهای تعیین شده برای آنها عبور کنند. آنها معمولاً با افرادی که حس شوخ طبعی و غیرقابل پیش بینی بودن آنها را درک می کنند به خوبی کنار می آیند.

قدرت: خوش بین و پرانرژی، خلاق و عملی، خودجوش و منطقی، بلد بودن اولویت بندی، عالی در بحران، آرام

نقاط ضعف: سرسخت، بی احساس، خصوصی و محفوظ، به راحتی بی حوصله، دوست نداشتن تعهد، رفتار مخاطره آمیز

آیا فکر می کنید تیپ شخصیتی ISTP MBTI Suga عضو BTS تیپ شخصیتی شماست؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید.

تیپ شخصیتی INFJ

  تست شخصیت: J Hope BTS Personality

J-Hope از BTS در تست MBTI شخصیت INFJ را دریافت کرد.

اگر تیپ شخصیتی MBTI شما INFJ است، شما تیپ شخصیتی درونگرا، شهودی، احساسی و قضاوت کننده هستید. شما فهمیده، بصیر، مبتنی بر ارزش های قوی، سازمان یافته و قاطع هستید. شما جزو نادرترین تیپ های شخصیتی هستید. شما اصولگرا، آرمان گرا، متفکر، خیال پرداز، کمک کننده و نیروی انسانیت در جهان هستید. شما روابط معتبر را گرامی می دارید و از گفتگوهای عمیق و معنادار لذت می برید. شما بسیار دلسوز هستید.

تیپ های شخصیتی INFJ زندگی خود را با یک هدف منحصر به فرد زندگی می کنند. بسیار با وجدان هستند و تا زمانی که کار را درست انجام ندهید یا آنچه واقعاً در یک موقعیت مهم است آرام نخواهید ماند. شما از بی عدالتی متنفر هستید و بنابراین انرژی خود را برای بالا بردن نیاز دیگران به کار می برید. با این حال، در میان رفع مشکلات جامعه، معمولاً مراقبت از خود را فراموش می کنید.

قدرت: خلاق، بصیر، اصولی، پرشور، نوع دوست

نقاط ضعف: حساس به انتقاد، بی میلی به باز بودن، کمال گرا، اجتناب از معمولی، مستعد فرسودگی شغلی

آیا فکر می کنید نوع MBTI عضو BTS J-Hope با شخصیت شما مطابقت دارد؟

شخصیت INFP

تست شخصیت: V BTS Personality

V از BTS در آزمون MBTI شخصیت INFP را دریافت کرد.

اگر تیپ شخصیتی MBTI شما INFP است، شما تیپ شخصیتی درونگرا، شهودی، احساسی و آینده نگر هستید. شما ایده آلیست، کنجکاو، کاتالیزور، سازگار، انعطاف پذیر و پذیرا هستید. به نظر می رسد که برای دنیا ساکت یا کسل کننده هستید، با این حال زندگی غنی و پر جنب و جوشی دارید. شما تمایل دارید که به هنر، طبیعت و موسیقی واکنش عاطفی قلبی داشته باشید. شما فقط درگیر روابط عمیق معنی دار می شوید. شما استعداد ذاتی همدلی دارید. شما فردی بدون قضاوت و دلسوز هستید که گاهی اوقات در حال درونی کردن حالات یا درد افراد اطرافتان هستید. شما از تظاهر به کسی که نیستید متنفر هستید.

تیپ های شخصیتی INFP معمولاً در میان هنرمندان، بازیگران، نویسندگان، شاعران و غیره یافت می شود که در آنجا می توانند راه هایی برای ابراز وجود بیابند. آنها تا زمانی که هدف یا حس جهت گیری خود را در زندگی یا کار پیدا نکرده باشند، قطع ارتباط را تجربه می کنند. آنها هرگز هیچ چیز منفی را پایان دنیا نمی دانند. آنها در انتهای هر خط پایان شروعی جدید خواهند زد. آنها زیبایی، مهربانی و زندگی را تراوش می کنند.

آیا فکر می کنید تیپ شخصیتی INFP MBTI BTS Member V تیپ شخصیتی شماست؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید.

ارسال نظر شما
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.