اسلایدر, ورزشی

دنی گرگه شکار شد | سقوط اسطوره بارسا

این بازیکن سابق بارسلونا در ابتدا هرگونه اتهام در این زمینه را قاطعانه رد کرده بود اما پس از مدتی تایید کرد

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 3102
چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 15:34

این بازیکن سابق بارسلونا در ابتدا هرگونه اتهام در این زمینه را قاطعانه رد کرده بود اما پس از مدتی تایید کرد که تحت تاثیر نوشیدنی‌های الکلی دست به این کار زده و از اتفاقی که رخ داده به شدت پشیمان است و قصدی برای انجام آن نداشته است.

دنی آلوز روزی که به تجاوز متهم شد، در مصاحبه ای گفت این شبیه یک داستان ترسناک به نظر می رسد ولی آنطور که باقی مردم فکر می کنند نیست. حالا با گذشت حدود یک سال از آن مصاحبه، دادگاه تشخیص داده دنی آلوز در این ماجرا مقصر تشخیص داده و او را به حکمی سنگین محکوم کرده است.

 

 

دادگاه چند روز قبل رای نهایی درباره این پرونده را صادر کرد و حالا این ستاره سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا باید مدت قابل توجهی را که ۴ سال و ۶ ماه است در زندان سپری کند و منتظر پایان مدت محکومیتش باشد.

گناهکار شناخته شدن او باعث شد که باشگاه بارسلونا برای نشان دادن همراهی‌اش با قربانیان تجاوز و متهم دانستن این اقدام، نام و عکس او را از فهرست اسطوره‎‌های بارسا حذف کند اما این اتفاق دوام چندانی نداشت. آنها در اقدامی عجیب و به این دلیل که گفته می‌شود هواداران فشار زیادی روی این باشگاه وارد کرده‌اند، بار دیگر نام آلوز را در فهرست اسطوره‌‎هایشان قرار دادند تا این تنبیه خیلی طول نکشیده باشد. تاکنون ۱۰۲ فوتبالیست به لیست اسطوره‌های بلوگرانا اضافه شده‌اند. جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه آخرین نفراتی بودند که در این لیست قرار گرفتند.

آلوز به دلیل انجام ۴۰۸ بازی برای بارسلونا در طول ۸ فصل و نیم، به بازیکنی شاخص در تاریخ آبی‌اناری‌ها تبدیل شده بود. او در این دوران، سه قهرمانی لیگ قهرمانان، سه سوپرجام اروپا، سه جام باشگاه‌های جهان، شش لیگ، چهار کوپا دل ری و چهار سوپرجام اسپانیا به دست آورده است.

 

 

پیش از این هم در روزهای اخیر ساکنان خوازیرو، شهر مادری دنی آلوز، خواهان تخریب و جمع‌آوری مجسمه این بازیکن در این شهر شده بودند.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *