گوناگون, ورزشی

شوک به استقلال | این بازیکن به دربی می‌رسد ؟

ماشاریپوف در این مسابقه چندین بار و پس از خطاهای بازیکنان مس دچار آسیب دیدگی شد. ابتدا این فرشید باقری

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 4783
سه شنبه 15 اسفند 1402 - 15:47

ماشاریپوف در این مسابقه چندین بار و پس از خطاهای بازیکنان مس دچار آسیب دیدگی شد. ابتدا این فرشید باقری بود که تکل عجیب و خشنی روی پای این بازیکن زد و سپس در دقایق پایانی نیمه نخست او با ربودن یک توپ از رامتین سلیمان زاده، با حامد لک تک به تک شد و با تکل سنگربان مسی ها روی زمین افتاد.

البته داور مسابقه پیش از ربودن توپ توسط ماشاریپوف در سوت خود دمیده بود و خطای او به روی مدافع مس را اعلام کرد ولی در ادامه پس از برخورد این بازیکن با حامد لک، او مصدوم شد و روی زمین افتاد. موضوعی که منجر به احساس درد در پای این بازیکن شد.

کادرفنی و در رأس آنها جواد نکونام تصمیم گرفتند تا بین دو نیمه، ماشاریپوف را تعویض کرده و مهرداد محمدی را روانه میدان کنند تا از افزایش آسیب دیدگی این بازیکن و به وجود آمدن عواقب جبران ناپذیر برای استقلال جلوگیری کنند.

اکنون خبر رسیده که مصدومیت ماشاریپوف در برخورد با لک جدی تر از چیزی است که تصور می شد و کادرپزشکی استقلال روند درمان این بازیکن را آغاز کرده ولی حضور او در دیدار برابر استقلال خوزستان در هاله ای از ابهام است و مشخص نیست که او می تواند برای تیمش به میدان برود یا نه.

باید منتظر آزمایش های دقیق تر از پای مصدوم ماشاریپوف ماند و دید که آیا پزشکان استقلال مجوز حضور او در بازی بعدی را صادر خواهند کرد یا خیر.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *