خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد روزانه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

متولدین فروردین حروف ابجد فال شما: ب آ ب نیتت برآورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 11814
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 14:17

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: ب آ ب
نیتت برآورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا می‌کنی. اگر قصد معامله و خریدوفروش داری از آن سودخواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: آ ب د
به‌زودی از طرف شخص بزرگی کمک می‌شوی و گشایشی در کارت پیدا می‌شود و توفیقاتی نصیب تو می‌شود. از آسیب بدخواهان دور می‌مانی و دوستان نیز با تو صمیمی‌تر می‌شوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله‌ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می‌شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: آ آ ج
از خصومت دست‌بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست‌بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن می‌رسی. صدمه‌ای متوجه توست. صدقه بده ان‌شاءالله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه‌ی کارها به خدا توکل کن.

حروف ابجد فال شما: ج د ج
فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی. گشایشی در کارت دیده می‌شود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی می‌کند مراقب خودت باش. اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا می‌کنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: آ ج ب
با این نیتی که کرده‌ای به خواسته‌ات می‌رسی و خداوند تو را از غم و رنج می‌رهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌شود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی‌سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ج ب د
طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می‌رسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیک‌تر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می‌کنی. به‌زودی خبری خوشحال‌کننده دریافت می‌کنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: آ ج د
هر نیت و قصدی که داری برآورده خواهد شد، چه مادی و چه معنوی. به‌زودی پول، ملک یا مقامی به دست می‌آوری. کسی قصد صدمه‌زدن به شما را دارد، موفق نمی‌شود؛ ولی مراقب باش؛ چون آدم حیله‌گری است. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری داری، دودل نباش، آن کار را انجام بده؛ چون به مقصود می‌رسی.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: د ج د
طالعت روشن است و موفقیت و سعادت به تو روی خواهد کرد پس غم مخور. مال یا چیزی را ازدست‌داده‌ای آن را به دست خواهی آورد. در کارها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش. تا چند روز آینده خبر خوشحال‌کننده‌ای خواهی شنید و کارها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید ان‌شاءالله.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ج ج ج
آینده‌ی خوبی در انتظار توست. اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است. اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بدخواهان را پشت سر می‌گذاری و به مراد و خواسته‌ات می‌رسی. در همه‌ی امور به خدا توکل کن.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ب د ب
به‌زودی از مشکلات و گرفتاری‌ها رها می‌شوی. منتظر دست خیر دیگران نباش و خودت همت کن. گمشده‌ای را پیدا می‌کنی. اگر با کسی مشکلی داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. به‌زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و در کارهایت موفق خواهی بود.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: آ آ ب
اگر بیمار هستی به‌زودی سلامت خود را باز می‌یابی و از تندرستی برخوردار می‌شوی. به‌زودی زندگی خوبی با خانواده‌ات خواهی داشت و در کار سود خوبی نصیب تو می‌شود. یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند؛ اما از کار خود پشیمان می‌شود. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای به‌زودی به دست خواهی آورد. اگر مسافر داری به‌زودی باز می‌گردد. اگر کسی از نزدیکان در زندان باشد به‌زودی آزاد می‌شود. از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش‌قدم باش به‌خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبان‌ها می‌افتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ج آ ب
قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگرنه پشیمان می‌شوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر، سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه‌ی امور برخوردار شوی.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *