خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد روزانه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

متولدین فروردین حروف ابجد فال شما: آ ج آ به آنچه که نیت کرده‌ای می‌رسی، ولی باید صبر کنی نه

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 12453
دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 - 12:55

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: آ ج آ
به آنچه که نیت کرده‌ای می‌رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می‌شوی. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بددست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ب ب د
طالع خوبی است و نیتت برآورده می‌شود. به‌زودی از غم‌ها رها می‌شوی؛ زیرا فالت نوید خیر و سعادت می‌دهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوب است. در زندگی دو دل نباش و در نماز کاهلی نکن تا به مراد و مقصود برسی ان‌شاءالله.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ج د ج
فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی. گشایشی در کارت دیده می‌شود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی می‌کند مراقب خودت باش. اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا می‌کنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

حروف ابجد فال شما: د آ د
قصد و نیتت خوب است. در رحمت به سویت باز می‌شود. از چشم‌زخم مردم ترسی به خود راه نده، از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ب آ ج
حاجت و آرزویی داری که برآورده می‌شود. گشایشی در کارت پیدا می‌شود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به‌زودی برطرف می‌شود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا می‌کنی. در طالعت فرزند زیاد دیده می‌شود. فرزندانی خوب و خوش‌قدم.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: د ج ج
گشایش خوبی در کارت ایجاد می‌شود. به‌زودی به چنان توفیق و سعادتی می‌رسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی‌اطلاعی. به‌زودی از او خبری به دست تو می‌رسد. اگر گم شده‌ای داری، آن را پیدا می‌کنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید ان‌شاءالله.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ب ج ب
این نیتی که کرده‌ای خوب است و در کارت گشایش دیده می‌شود. به‌زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ج ب د
طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می‌رسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیک‌تر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می‌کنی. به‌زودی خبری خوشحال‌کننده دریافت می‌کنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ج ج آ
نیتت برآورده می‌شود و آنچه که طلب کرده‌ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود. اگر دست‌به‌کار جدیدی زده‌ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نورسیده‌ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: آ ب د
به‌زودی از طرف شخص بزرگی کمک می‌شوی و گشایشی در کارت پیدا می‌شود و توفیقاتی نصیب تو می‌شود. از آسیب بدخواهان دور می‌مانی و دوستان نیز با تو صمیمی‌تر می‌شوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله‌ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می‌شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ج ب ج
طالع خوبی داری و این روزها آرزویت برآورده می‌شود. خبر خوشی دریافت می‌کنی و به شادی و نشاط می‌رسی. زنی بلندقد و باریک‌اندام و گندمگون با تو خصومت می‌کند مراقب خودت باش. از پول و درآمد حرام پرهیز کن. آینده خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن و اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری به آن عمل کن با موفقیت همراه خواهد بود.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: د ب ب
نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری، در آن به توفیق می‌رسی. به‌زودی از رنج و غم رهایی می‌یابی. عیب تو این است که راز دلت را به همه می‌گویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *