خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد روزانه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

متولدین فروردین حروف ابجد فال شما: د ب ب نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری، در آن

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 11518
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 13:52

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: د ب ب
نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری، در آن به توفیق می‌رسی. به‌زودی از رنج و غم رهایی می‌یابی. عیب تو این است که راز دلت را به همه می‌گویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ب د ب
به‌زودی از مشکلات و گرفتاری‌ها رها می‌شوی. منتظر دست خیر دیگران نباش و خودت همت کن. گمشده‌ای را پیدا می‌کنی. اگر با کسی مشکلی داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. به‌زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و در کارهایت موفق خواهی بود.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ب ب آ
طالعت خوب است و نیتت برآورده می‌شود؛ اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به‌زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به‌زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد می‌شوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته‌ی خود خواهی رسید.

حروف ابجد فال شما: آ آ ب
اگر بیمار هستی به‌زودی سلامت خود را باز می‌یابی و از تندرستی برخوردار می‌شوی. به‌زودی زندگی خوبی با خانواده‌ات خواهی داشت و در کار سود خوبی نصیب تو می‌شود. یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند؛ اما از کار خود پشیمان می‌شود. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای به‌زودی به دست خواهی آورد. اگر مسافر داری به‌زودی باز می‌گردد. اگر کسی از نزدیکان در زندان باشد به‌زودی آزاد می‌شود. از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش‌قدم باش به‌خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبان‌ها می‌افتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: د ج آ
این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده‌ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل‌بسته‌ای و از خیال او بیرون نمی‌آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده‌ی روشنی داری و از همه غم‌ها دور می‌شوی. اگر قصد سفر یا معامله‌ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ج ج آ
نیتت برآورده می‌شود و آنچه که طلب کرده‌ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود. اگر دست‌به‌کار جدیدی زده‌ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نورسیده‌ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: د آ ج
طالع نیکی داری. کارت به‌زودی بالا می‌گیرد و به توفیقاتی دست پیدا می‌کنی. اگر مسافری داری به‌زودی خبر خوشی از او به تو می‌رسد. اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا می‌کنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگی‌ات ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ج ب ب
آنچه را که از خدا طلب کنی به آن می‌رسی؛ اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت می‌رسی. یک نفر که به تو نزدیک است غیبت تو را می‌کند تو به آن بی‌اعتنا شو و به کار خود مشغول باش، به‌زودی به خواسته‌ات می‌رسی ان‌شاءالله.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ب آ آ
طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق‌وروزی برای توست. اگر قصد سفر داری، یا قصد جابه‌جایی و نقل‌مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت می‌داند برای تو پیش آید.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ج ج د
طالعت خوب نیست؛ اما به‌زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی به‌زودی تشویشت بر طرف می‌شود. کسی در فکر صدمه‌زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله‌اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: آ ج ب
با این نیتی که کرده‌ای به خواسته‌ات می‌رسی و خداوند تو را از غم و رنج می‌رهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌شود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی‌سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ج ب آ
طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته‌ات می‌رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو می‌رسد که ممکن است خیلی باارزش نباشد؛ ولی تو را خوشحال می‌کند. آینده‌ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است؛ اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *