تیتر یک

فال حافظ روزانه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

متولدین فروردین غزل شماره ۱۴ از دیوان حافظ از آنجایی که زندگی آرامی داشته ای طاقت تحمل سختی‌ها را نداری،

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 14234
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 1:11

متولدین فروردین

غزل شماره ۱۴ از دیوان حافظ

از آنجایی که زندگی آرامی داشته ای طاقت تحمل سختی‌ها را نداری، اما بدان که اگر می خواهی به مقصود خود برسی باید رنج و مشقت بسیاری را تحمل کنی. انسان‌های بسیاری همچون تو در این راه قدم گذاشته اند و با صبر و بردباری به مقصود رسیده اند. احساس تنهایی مکن و با امید به خدا به راه خود ادامه بده که پایان این راه برای تو موقعیتی فراهم می کند که همه اطرافیانت حیرت زده می شوند.

متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۴۴۲ از دیوان حافظ

به کسی دل بسته ای و این دلبستگی تا به آن حد است که فکر می کنی او تنها بهانه ی تو برای زندگی است، اما به وصال او امید نداری. با این حال با تمام وجود در این راه تلاش می کنی و از جان مایه می گذاری.

متولدین خرداد

غزل شماره ۱۱ از دیوان حافظ

به زودی به مراد و مطلوب خود خواهی رسید و جهان به کامت خواهد شد. از یک دوست پیامی دریافت خواهی کرد که شادمانت می کند. به خاطر عشق و صداقتی که در دل داری بلند آوازه می شوی. نگران آینده نباش و قدم از راه راست بیرون نگذار تا از نعمت‌های بی پایان خداوندی بهره مند شوی.

متولدین تیر

غزل شماره ۲۲۰ از دیوان حافظ

رازی در دل نهفته داری و از درد عشقی رنج می بری که تو را بیمار و بیقرار کرده است. نهایت تلاش خود را در این راه کرده ای و کمترین نتیجه ای تاکنون به دست نیاورده ای. بدان که اگر با دل پاک و نیت صادق از خدا مدد بخواهی، آن یگانه تو را یاری خواهد کرد.

متولدین مرداد

غزل شماره ۹۹ از دیوان حافظ

در میان تمام دلبران، دل تو پای بند یک نفر است که حتی فکر دل کندن از او را هم نمی توانی بکنی. این علاقه تا حدی است که تو حتی دوستان او را نیز به خاطر او دوست می داری. نیت تو نسبت به او پاک است. خدا نیز تو را یاری خواهد کرد تا به وصال او برسی و با سعادت و شادکامی زندگی کنی.

متولدین شهریور

غزل شماره ۴۸ از دیوان حافظ

شخصیت و فطرت هر کسی از اعمال و رفتارش عیان می شود و قدر زر را زرگر می شناسد و بس. هر چیزی در جهان فانی و گذری است الا عشق، کار نیک و نام نیک. اگر فعلا گشایشی در کار خود نمی بینی، مصلحت تو در آن نیست وگرنه خدا از حال هیچ کدام از بندگانش غافل نیست. به خدا و ائمه اطهار توسل کن تا به آنچه در نظر داری دست یابی.

متولدین مهر

غزل شماره ۳۴ از دیوان حافظ

به زودی به آرزوی دیرینه خود خواهی رسید و شادی به تو روی می آورد و این نتیجه تلاش‌های بسیاری است که تو در راه رسیدن به هدف خود انجام داده ای. مشکلات زندگی خللی در کار تو ایجاد نخواهد کرد و تو به موفقیت‌های بزرگی خواهی رسید. پس از فرصت‌هایی که به تو روی می آورد نهایت استفاده را ببر.

متولدین آبان

غزل شماره ۳۶۸ از دیوان حافظ

بهترین فرصت در اختیارت قرار گرفته است. هرچه زودتر برخیز و تحولی در زندگی خود ایجاد کن زیرا آنچه تو طالب آن هستی در زندگی فعلی ات نخواهی یافت. رکود و سکون دیگر کافی است. زمان حرکت و همت رسیده است. از خدا یاری بخواه و وارد عمل شو که موفق خواهی شد.

متولدین آذر

غزل شماره ۱۳۳ از دیوان حافظ

تو انسانی ساده دل و پاک هستی اما به دام مکر و حیله بداندیشان گرفتار آمده ای. به امید خدا آنکه تو را در این دام انداخت به زودی رسوا خواهد شد و حاصلی جز شرمندگی نخواهد برد. گرچه دست تو از گرفتن انتقام کوتاه است ولی بدان که خدا بهترین انتقام گیرنده است و هیچ جرمی در نزد او بی کیفر و مجازات نمی ماند.

 متولدین دی

غزل شماره ۲۳۰ از دیوان حافظ

انسانی پاکدل و صادق هستی و در تمام امور، امر خدا برایت مهم‌ترین مسئله است. بدان که این خصلت پسندیده تو را در نزد خدا و خلق خدا عزیز و گرامی می گرداند. از فرصت‌هایی که خدا در اختیارت قرار می دهد نهایت استفاده را ببر و فریب دنیا و ظواهر آن را نخور.

متولدین بهمن

غزل شماره ۴۸۷ از دیوان حافظ

نردبان ترقی پله پله است و تو باید این پله ها را یکی پس از دیگری طی کنی تا رنج شاگردی نبری استاد نخواهی شد. اگر می خواهی به نیت خود برسی باید خود را به سلاح علم و هنر مجهز و به هنر تواضع مزین کنی.

متولدین اسفند

غزل شماره ۳۵۶ از دیوان حافظ

افکار و آرزوهای بلندی در سر داری، طوری که گاهی به خیالبافی روی می آوری. خداوند به هر کس نعمتی ارزانی کرده و از خوان او هر کسی را بهره ای است. تو هم از نعمتهایی که خدا در اختیارت قرار داده استفاده کن تا به آرزوهای منطقی خود برسی. برای مقبول شدن در بین مردم تلاش بسیاری لازم است، پس شروع کن.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *