خواندنی ها, گوناگون

فال شمع امروز پنج‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳

در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 17596
پنجشنبه 7 تیر 1403 - 12:38

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد.

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز پنجشنبه ۷ تیر برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۷ تیر  ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

 مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد. دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد.

فال شمع ۷ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید. اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است. به دیگران متکی نباشید.

فال شمع ۷ تیر  ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

سخت دلی عشقتان شما را می‌آزارد، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت. دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد.

فال شمع ۷ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

 پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش‌های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد. یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

فال شمع ۷ تیر  ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

 یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است. در یک مراسم عزاداری شرکت خواهید کرد که مقداری متاثر و اندوهگین خواهید شد.

فال شمع  ۷ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت. توکل به خداوند را در دشواری‌ها و سختی‌ها هرگز از دست ندهید. مطمین باشید گره بسته شما گشوده خواهد شد.

فال شمع ۷ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

نگران تندرستی و سلامتی خود نباشید، هیچ بیماری خطرناکی شما را تهدید نخواهد کرد. در آینده نزدیک، از توجه احساسی شخصی نسبت به خودتان احساس خوشبختی بسیاری خواهید داشت.

فال شمع ۷ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

 با آشفتگی و اغتشاش‌های فکری خود را درگیر نسازید، زیرا جسم و روح شما بسیار حساس و شکننده است. سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود.

فال شمع ۷ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

 از یک شرایط نا مساعد و نا هموار، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده‌ای دست خواهید یافت. ۷ هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود.

فال شمع ۷ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین دی

بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید. درباره آنچه نیت شماست و هدفی که دارید، علیرغم مخالفتی که ممکن است باشد، شما با مقاومت به پیش خواهید برد.

فال شمع ۷ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

 مسافرتی به مناطق گرمسیری داخل کشور دارید. امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسایل اطرافتان بیشتر خواهد شد. برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی، به نزد پزشک خواهید رفت. برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل تا قاضی خواهید رفت.

فال شمع ۷ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

سخت دلی عشقتان شما را می‌آزارد، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت. میان دو یا چند نفر از نزدیکان، که با یکدیگر قهر بوده اند، آشتی، صلح و سازش دوستانه خواهد شد.

منبع: زی سان

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *